مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

دلیل خوب برای برقی کردن کرکره کسب و کار شما

طراحی سایت

 

در صورت تلاش برای شکستن، موتورهای کرکره نورد ما به لطف اتصالات ضد بالابر قوی خود، امنیت و مقاومت عالی را ارائه می دهند. ایمن سازی خانه شما همیشه با روزنه ها شروع می شود

اقدامات امنیتی تجاری نمی تواند ظاهر و احساس یک نمای مغازه را به خطر بیندازد. گاهی اوقات، مغازه ها نیازهای دیگری دارند که باید برآورده شوند، از جمله عایق حرارتی، حفاظت در برابر آتش که به آنها کمک می کند تا قوانین را رعایت کنند و جریان هوا بهبود یافته است. امنیت مهم است، اما تجربه مشتری نیز اهمیت دارد.

 

انتخاب کرکره های تخصصی ما به این معنی است که می توانید فروشگاه های خود را با توجه به نیازهای خاص خود ایمن کنید که در زمان مناسب توسط تیم اختصاصی ما نصب شده است. طیف کامل کرکره های تجاری ما شامل موارد زیر است:

به‌عنوان یک خرده‌فروش، می‌خواهید بتوانید در پایان روز مغازه‌تان را ترک کنید، با این آگاهی که صبح روز بعد وقتی برگشتید، همه چیز همان‌طور خواهد بود که آن را ترک کرده‌اید. شکستن شیشه ها، محتویات دزدیده شده یا آسیب رساندن به اموال شما هم هزینه بر و هم زمان بر خواهد بود. محافظت موثر از محل شما به محافظت در برابر این امر کمک می کند و کرکره های غلتکی برای سردر مغازه ها محل خوبی برای شروع است، زیرا محافظت از جلوی مغازه شما به میزان قابل توجهی خطر وقوع جرم را کاهش می دهد. نگاهی به زیر بیندازید تا کرکره غلتکی جلو مغازه مناسب فروشگاه خود را پیدا کنید.

 

اگر می‌خواهید وقتی که شما بسته هستید، مردم به ویترین مغازه شما نگاه کنند، در این صورت Vision Shutters برای ویترین مغازه‌ها می‌تواند پاسخگو باشد. کرکره های غلتکی ویژن ما از فولاد و آلومینیوم تولید می شوند، این به اندازه و امنیت مورد نیاز بستگی دارد. این کرکره ها را می توان به صورت داخلی یا خارجی نصب کرد، بسته به کاربرد و نیاز سایت. 3 نوع کرکره غلتکی ویژن وجود دارد. - سوراخ‌دار (سوراخ‌های کوچک که دید 18 درصد را فراهم می‌کنند)، پانچ شده (شکاف‌هایی که حداکثر دید 58 درصد را فراهم می‌کنند) و مشبک (پورت کولیس تا 80 درصد دید را فراهم می‌کند).

 

برای کاربردهای خرده‌فروشی با امنیت بالاتر، ما برخی از کرکره‌های امنیتی را نیز داریم که به‌طور مستقل توسط LPCB تا LPS1175 سطوح امنیتی 1 تا 4 آزمایش شده‌اند.

 

تمام کرکره های امنیتی خرده فروشی در طیف وسیعی از رنگ های BS یا RAL برای مطابقت با برند شرکت شما موجود هستند. اکثر کرکره های جلو مغازه ها برقی هستند، زیرا می توانند دهانه های وسیع تری را بپوشانند و کار با آنها آسان است. اکثر درب‌های کرکره‌ای خرده‌فروشی ما به صورت برقی در دسترس هستند، که آنها را برای کرکره‌های برقی مغازه ایده‌آل می‌کند. ما طیف وسیعی از کنترل‌های کرکره‌ای را برای کرکره‌های مغازه برقی خود داریم، از جمله عملکرد فردی، کنترل از راه دور، عملیات گروهی یا می‌توان آنها را در سیستم مدیریت ساختمان شما ادغام کرد.

 

امروز با تیم فروش ما تماس بگیرید، با توجه به نیازهای کرکره غلتکی فروشگاه خود و ما می توانیم به تعیین راه حلی برای برآورده کردن نیازها و بودجه شما کمک کنیم.