مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب های اتوماتیک - هدف آنها چیست؟

طراحی سایت

بسیار بعید است که فردی باشد که این مطلب را بخواند و هرگز در مقطعی از زندگی خود با درب اتوماتیک روبرو نشده باشد. در یک روز معمولی (شاید دنیای قبل از همه‌گیری) ممکن است بدون اینکه متوجه شوید وارد یا خارج شده باشید. اما تردید وجود دارد که هیچ یک از شما تا به حال برای لحظه ای به آنها فکر نکرده باشید، و اینکه چقدر مفید هستند…

 

درب‌های خودرو، همانطور که امروزه آن‌ها را می‌شناسیم، در قرن بیستم وارد این جهان شدند و از آن زمان تاکنون، تقریباً در هر صنعتی، به شدت به آن اعتماد شده است. در زیر برخی از مزایایی که ممکن است هرگز با آن مواجه نشوید ذکر شده است

 

بهداشت

 

درب های اتوماتیک راه حلی بدون تماس است که از گسترش میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کند، موضوعی اجتناب ناپذیر در عصر حاضر. توانایی ورود به یک مکان شلوغ و عمومی بدون نیاز به دست زدن به دستگیره درها چیزی است که دیگر نمی توان آن را بدیهی دانست.

 

دسترسی غیر فعال

 

قانون معلولیت و تبعیض، 2004 الزاماتی را برای ارائه دهندگان خدمات تعیین کرد تا "تعدیل های معقول" را در ساختمان های خود انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که افراد معلول می توانند دسترسی داشته باشند. بنابراین، هر فرد دارای معلولیت باید بتواند به راحتی وارد ساختمان شود، آزادانه حرکت کند و از ساختمان خارج شود. درب های اتوماتیک یکی از راه های دستیابی به این هدف هستند.

دسترسی

 

درب های اتوماتیک علاوه بر ایجاد دسترسی برای افراد دارای معلولیت، دسترسی آسانی را برای افراد مسن، افراد دارای صندلی چرخدار و کودکان، افرادی که از چرخ دستی های خرید استفاده می کنند و بسیاری دیگر که در حال حرکت دستشان پر است، فراهم می کند.

 

نرخ جریان

 

در مکان‌های عمومی شلوغ، به‌عنوان مثال استادیوم، درب‌های خودکار به آسان‌تر شدن ترافیک کمک می‌کنند و به جمعیت اجازه می‌دهد بدون ازدحام و تنگنا به یک فضا دسترسی پیدا کنند.

 

ذخیره انرژی

 

درب‌های اتوماتیک در زمان عدم استفاده خود را می‌بندند، که از باز ماندن درب‌ها جلوگیری می‌کند، ضایعات را کاهش می‌دهد و هزینه کنترل دما را کاهش می‌دهد.

 

نگهداری و تعمیر کنید، تعویض نکنید!

 

درب های اتوماتیک را می توان با هزینه کم نگهداری و سرویس کرد. در کارادرب، آنها از ذهنیت تعمیر، نه تعویض، حمایت می کنند و از تجربه و تخصص چندین ساله خود برای ارائه بهترین ارزش برای مشتریان خود استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات درب اتوماتیک و پیشنهاد تعمیر و نگهداری اینجا را کلیک کنید.