مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک و بازگشایی دانشگاه ها / مدارس

طراحی سایت

درب اتوماتیک و بازگشایی دانشگاه ها / مدارس

طبق مطالعه اخیر کالج دیویدسون و کرونیکل آموزش عالی، از بین 3000 کالج و دانشگاه در ایالات متحده، در حالی که بسیاری از مکان ها ترم را به صورت آنلاین شروع می کنند، هنوز تعداد زیادی وجود دارند که درهای خود را برای یادگیری حضوری باز کرده اند. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، درها در همه امکانات باز باید با عملکرد عالی کار کنند. خودکار کردن درب ها کلیدی برای پایین نگه داشتن شیوع ویروس ها خواهد بود.

 

درب های اتوماتیک راه حلی ایده آل برای چالش های پیش روی تمامی امکانات آموزشی - از مدارس ابتدایی تا دانشگاه ها هستند. درب ها امنیت را افزایش می دهند، به صرفه جویی در هزینه های انرژی، افزایش دسترسی و کاهش انتشار میکروب ها در سراسر تاسیسات کمک می کنند.

درب اتوماتیک و زیبایی در مدارس

 

درب های ورودی اتوماتیک می توانند اولین برداشت ها را هنگام در نظر گرفتن مدارس افزایش دهند. بازدید از محوطه دانشگاه را برای اولین بار در نظر بگیرید... وقتی زیبایی شناسی ورودی باعث می شود با یک «وای» یا «ببین چقدر خوب است!» واکنش نشان می دهد، آن بازدید را به یاد می آورید و تأثیری خواهد داشت (چه آگاهانه یا ناخودآگاه! ) کدام کالج/دانشگاه را برای تحصیل خود در نظر خواهید گرفت

صرفه جویی در انرژی و هزینه در تاسیسات آموزشی

 

درب های اتوماتیک بیش از زیبایی شناسی، می توانند به کاهش هزینه های انرژی نیز کمک کنند.

 

بر اساس یک بار مصرف، هر بار که چرخش درهای چرخشی را انتخاب می کنید، حدود 36 وات ساعت انرژی صرفه جویی می شود - انرژی مورد نیاز برای روشن کردن یک لامپ 60 واتی برای کمی بیش از نیم ساعت.

 

مطالعات اضافی نشان داده است که درهای کشویی اتوماتیک نه تنها گرمای کمتری نسبت به درب چرخشی هنگام عبور افراد آزاد می کنند، بلکه انرژی صرفه جویی شده با استفاده از درب اتوماتیک بسیار بیشتر از انرژی مورد نیاز برای کارکرد درب است.

 

با سنسورهایی که به راحتی قابل برنامه ریزی برای کنترل حساسیت و برد هستند، درب های اتوماتیک فقط در صورت نیاز باز می شوند و در صدها پیکربندی موجود هستند.

توقف برنامه ریزی نشده برای همه امکانات هزینه بر است. با ما تماس بگیرید و ما می توانیم به ارائه یک راه حل سفارشی متناسب با نیازهای شما کمک کنیم. یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به جلوگیری از خدمات پرهزینه برای درب های اتوماتیک شما کمک می کند و درب شما را فعال نگه می دارد. کمک خواهد کرد تا:

نیاز به تعمیر درب را محدود کنید

    شرایط ناامن را ریشه کن کنید

    تاثیر ممیزی ریسک را کاهش دهید

    کنترل هزینه ها و حذف خدمات اضطراری