مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب های اتوماتیک برای خانه؟ خوب ، چرا که نه؟

طراحی سایت

درب های اتوماتیک برای خانه؟ خوب ، چرا که نه؟

درب اتوماتیک  بیشتر در ساختمانهای عمومی و تجاری یافت می شوند ، اما یافتن آنها در خانه های خانگی نیز چندان غیرعادی نیست. تقریباً هر دری می تواند با یک مکانیزم ساده خودکار شود و با سیستم های پیشرفته ما ، حتی کوچکترین فضاها می توانند به راحتی مجموعه ای از درب اتوماتیک را در خود جای دهند.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید مجموعه ای از درب اتوماتیک را در خانه خود نصب کنید ، اما اکثر مشتریان داخلی ما به دنبال راه حلی برای کمک به آنها در مسائل حرکتی خود هستند.

اگر به ویلچر وابسته هستید یا کمی در رفت و آمد با آن مشکل دارید ، باز و بسته شدن درها بسیار دشوار است. و اگر جایی وجود دارد که باید احساس کنترل کامل بر محیط اطراف خود داشته باشید ، خانه شما است.

آنجاست که مجموعه ای از درب های اتوماتیک می تواند تفاوت را ایجاد کند. آنها را می توان با سنسورهای حرکت یا فعال کننده های دکمه ای کنترل کرد و تقریباً روی هر دری در خانه نصب می شوند. و با افزودن برخی از مکانیسم های بسته شدن نرم و دیگر خطرات ایمنی ، ایمنی و امنیت شما تضمین می شود.


در دسترسی اتوماتیک ، می توانیم راه حل درب اتوماتیک سفارشی را برای هر خانه طراحی ، نصب و سرویس کنیم. ما همچنین تجربه زیادی در ارائه راه حل های ایمن و ایمن به خانه های مراقبت و انجمن های مسکن متعدد داریم ، از جمله:

    انجمن مسکن یهودی لیدز
    انجمن مسکن شهروند بدفورد
    خانه های برج لندن
    Headingly Court Doncaster
    Centurion Court & Ambion Court ، Hinckley & Borough Council
    خانه سالمندان Hoar Cross Staffordshire

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درب اتوماتیک در خانه می توانند زندگی را برای همه راحت تر و ایمن تر کنند ، با ما تماس بگیرید. اگر درب اتوماتیک را برای خانه یا سازمان خود در نظر می گیرید ، ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به خواسته های شما گوش دهیم ، و حتی به شما یک نقل قول رایگان می دهیم.