مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک در چه بخشها ترجیح داده می شود؟

طراحی سایت

درب اتوماتیک در حال حاضر امکان دسترسی ، خروج و عبور مدرن بدون موانع را در بسیاری از ساختمان ها فراهم می کند. آنها به ویژه برای ساختمانهایی با حجم زیاد پیاده روی مناسب هستند. آنها در حال حاضر تقریباً در بخشهای زیر استاندارد محسوب می شوند:

    بهداشت/بهداشت:

در بخش بهداشت و درمان ، سیستم های اتوماتیک درها راه حل بهداشتی برای عبور بازدیدکنندگان ، بیماران ، پزشکان و مراقبین از درهای ورودی است. آنها دیگر نیازی ندارند درها را به صورت دستی باز کنند ، و در عین حال از پخش هرگونه میکروب بر روی دست خود اجتناب کنند.

در مورد راه حل های ما در بخش بهداشت بیشتر توضیح دهید

    هتل ها و غذاخوری:

ورودی معتبر و مناسب اولین خوش آمد گویی مهمانان در بسیاری از هتل ها است. دسترسی خودکار به آشپزخانه و سایر مناطق ، کارکنان مهمان نوازی را قادر می سازد تا وظایف خود را با خیال راحت انجام دهند و خدمات روان را تضمین می کند. دسترسی ، ایمنی و بهداشت از مزایای مهم این بخش نیز هستند.

در مورد راه حل های ما در هتل ها و غذاشناسی بیشتر بدانید

    صنعت خرده فروشی:

سیستم های درب اتوماتیک مشتریان را به سمت مشاغل راهنمایی می کند و به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کند. آنها محیطی سبک و جذاب برای خرید ایجاد می کنند. آنها همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند ، زیرا فقط در صورت لزوم باز می شوند و تأثیرات بر دمای داخلی سرما و گرمای خارجی را به حداقل می رسانند.

بیشتر در مورد راه حل های ما در صنعت خرده فروشی

    ساختمانهای عمومی:

دسترسی به ساختمانهای عمومی از نظر قانونی در حال حاضر الزامی است. سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل کارآمد و ایمن در این بخش هستند ، به ویژه برای حجم بالای پیاده روی عمومی.