مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

توضیحات انواع درب اتوماتیک شیشه ای

طراحی سایت

توضیحات انواع درب اتوماتیک شیشه ای


1. درب اتوماتیک تلسکوپی
     شرکت کارادرب نوعی از درب‌ها را به نام درب اتوماتیک تلسکوپی را به مکان‌های پرتردد و عمومی و نیاز به بازشوی بیشتری دارند سفارش می‌کنند. درب اتوماتیک تلسکوپی مکانیزه اين درب‌ها مانند درب‌های كشويی به‌صورت خطی است، فقط این‌که درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی ممکن است به‌صورت دو یا چهار طرفه برروی هم عمل بازشدن را انجام دهند.
از امکانات درب اتوماتیک تلسکوپی می‌توان گفت:

  • مناسب فضاهای کم
  • امکان نصب برای ورودی‌هایی تا ارتفاع 3.5 متر
  • دارای حرکتی روان توسط چرخ‌های پلیمری
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گردوغبار
  • با قابلیت قفل شدن درب‌های متحرک

 

 

2. درب اتوماتیک لولایی (سوئینگ)
  درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی، ظاهری شبیه به مدل لولایی دارد با این تفاوت که با برق و بصورت اتوماتیک کار می کند که به دو صورت دو لنگه و تک لنگه مورد استفاده قرار می گیرند و بر روی هر لنگه بازوی الکترومکانیک نصب می شود. این نوع درب در مکان هایی که دهانه ی ورودی کمی دارند بسیار مناسب است.

 

3.درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)
درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینک متداول ترین نوع درب شیشه ای است که طرافداران زیادی دارد. درب ها در این مدل با استفاده از حسگرها بصورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. و پانل های شیشه ای این مدل، بصورت کشویی بازو بسته می شوند.

 

4.درب اتوماتیک نیم گرد یا گرد

این نوع از درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار زیبا می باشند و جلوه ای متفاوتی به ساختمان می بخشند. درب اتوماتیک شیشه‌ای قوسی یا کرو برای هتل ها، بیمارستان ها و ساختمان هایی با معماری ویژه و لوکس استفاده می شود.

 

5. درب های اتوماتیک گردان

این نوع درب ها به صورت کاملا گرد می‌باشند و همزمان افراد می‌توانند از درب به عنوان خروج و ورود استفاده کنند و در مکان هاییی که اختلاف دما داخل و خارج زیاد دارند استفاده می شود و همچنین از کاربرد های درب کردان به استفاده آن در مکان های پرتردد است. مزیت بارز این درب می توان به زیبایی خاص آن و همچنین استفاده در مکان های پر رفت و آمد اشاره نمود .

 

6.درب های اتوماتیک بیمارستانی

در محیط های بیمارستانی ، بهداشتی و حفاظتی از این درب استفاده می شود همچنین در اتاق عمل ، رادیولوژی ، کلینیک ، آزمایشگاه ، اتاق های سرور و سازمان انرژی اتمی استفاده می شود که جهت ایمنی از اشعه رادیواکتیو مضر این مکان فراهم می آورد و روی این نوع درب ها از استیل براق و یا مات و داخل آن از سرب استفاده شده است .

حرکت این نوع درب به صورت تک لنگه و کشویی می باشد ریل اصلی این نوع درب بخاطر سنگینی از آلومینیوم سخت کاری شده می باشد .