مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک شیشه ای

طراحی سایت

درب اتوماتیک شیشه ای

       کارادرب با تنوع بسیاری که در دربهای اتوماتیک شیشه‌ ای ارائه می‌دهد، بهترین را برای انتخاب شما فراهم می‌کند. درب اتوماتیک شیشه‌ برای جدا کردن محیط از هم می‌باشد.
     درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از راه‌های مؤثر برای بهینه مصرف کردن انرژی است. با تنظیم اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان میزان بازشوی لت‌ها را تغییر داد و همین‌طور درب اتوماتیک شیشه‌ ای به محل مورد نظر زیبایی می‌بخشد.
نام درب اتوماتیک شیشه‌ ای، به‌درستی القاکننده موجودیت آن است؛ دربی که از جنس شیشه است و باز و بسته شدن آن به‌طور اتوماتیک صورت می‌گیرد. بدین منظور سنسورهای حرکتی و یا حساس به وزن تعبیه می‌شود تا عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک را کنترل نماید. میزان این حساسیت هم توسط نصاب درب شیشه‌ ای برنامه‌ریزی و تنظیم می‌شود.

     درب شیشه‌ ای اتوماتیک چیست؟ به درب‌هایی گفته می‌شود که توسط حسگر و چشمی بالای درب باز و بسته می‌شود، این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد کاربرد دارد. به عنوان مثال درب اتوماتیک تلسکوپی از مهم‌ترین ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان انواعی از مدل‌های این نوع درب را نام برد درب‌های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی، تلسکوپی، لولایی، نیم‌دایره‌ای، تمام گرد و تاشو اشاره کرد.

اگر قصد خرید درب اتوماتیک از شرکت کارادرب را دارید، باید پیش از هر چیزی نسبت به انواع درب اتوماتیک شیشه شناخت و آگاهی داشته باشید.

  • درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از انتخاب هایی است که نمای ساختمان را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار داده و در هر مکانی قابل استفاده است، مهم نیست چقدر فضا برای نصب در اختیار دارید، زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ ای کارادرب به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از کمترین مکان داشته باشید.
  • این نوع دربها می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، فروشگاه ها، مغازه‌ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند و در کل در مکان هایی که پرتردد هستند کمک شایانی به ترافیک انسانی می کنند و همچنین باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.