مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک مثلثی

طراحی سایت

درب اتوماتیک مثلثی عملکردی مشابه با درب اتوماتیک شیشه ای دارند و تنها تفاوتی که میان آن ها حاکم است به ظاهر درب ها بر می گردد که حالتی مثلثی دارند، از این مدل درب های اتوماتیک می توانید در ورودی ساختمان های بسیار زیبا و شکیل استفاده کنید.

درب مثلثی یا همان درب زاویه دار یک ترکیب جالب از درب اسلایدینگ یا کشویی بوده که به صورت زاویه دار نصب میشود درب مثلثی اتوماتیک بی شک یکی از زیباترین درب اتوماتیک به شمار میاد. این درب در ساختمان های مجلل بسیار چشمگیر میباشد. شما با استفاده از درب مثلثی برای ساختمان خود بی شک بی نقص ترین درب را انتخاب کرده ای.

 

کاربرد درب اتوماتیک مثلثی شرکت کارادرب

از در های اتوماتیک مثلثی  بر حسب نوع طراحی پروژه می توان استفاده های بهینه ای کرد.این نوع در اتوماتیک  به دلیل طراحی ویژه خود معمولا نظر معماران فراوانی را به خود جلب کرده و به دلیل استفاده آن در فضاهای کوچک وقابلیت ویژه این درب در بزرگ تر نشان دادن فضا و همچنین ارائه میزان بازشو مناسب در کمترین فضای ممکن در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته و از نظر کاربری مناسب بانک ها ، ادارات ، آرایشگاهها ، عینک فروشی ها ، ورودی ساختمان های اداری ، گل فروشی ها ، رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد چراکه به جلوه آمدن بیشتر ورودی این اماکن کمک بسزایی میکند.

 

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک مثلثی :

از این مدل درب های اتوماتیک می توانید در ورودی ساختمان های بسیار زیبا و شکیل استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که استفاده از درب اتوماتیک مثلثی کاملا سلیقه ای می باشد. درب اتوماتیک مثلثی بهترین انتخاب برای ایجاد جلوه بیشتر در بخش ورودی یک ساختمان مدرن است. این درب برقی می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان باز شود. جدا از اینکه شما چه جهتی را برای بازوبسته شدن انتخاب می کنید.

در چه مکان هایی از درب های اتوماتیک مثلثی استفاده می کنند؟

    مراکز دولتی

    بانک ها

    هتل ها

    مراکز عمومی

    اماکن تفریحی

    بیمارستان ها

    ایستگاه قطار شهری

    فرودگاه ها

    فروشگاه های زنجیره ای

.