مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

با درب اتوماتیک از اتلاف انرژی جلوگیری کنید

طراحی سایت

با درب اتوماتیک از اتلاف انرژی جلوگیری کنید

راه حل برای بهبود عایق درب ، یک پل سرد شکسته است. اما این دقیقن چیه؟

بهره وری انرژی

 

با تقاضای بیشتر برای عایق بندی و تمرکز بیشتر بر پایداری ، بهره وری انرژی در طراحی مدرن ساختمان و عملکرد موفقیت آمیز تجاری به طور فزاینده ای مهم می شود.

 

با این حال ، بسیاری از عملیات به دلیل نقاط ضعف در عایق بندی ساختمان هایشان آسیب می بینند. این ضعف ساختاری به عنوان پل حرارتی یا سرد شناخته می شود. پل های سرد در بسیاری از جنبه های معماری و ساخت و ساز ساختمان ها ، از بتن گرفته تا ساختمان های فلزی یا چوبی ، از مشکلات معمول درهای عایق بندی نشده و راه حل های ورودی هستند.

 

از آنجا که از بین بردن همه پل های سرد اغلب غیر عملی است ، کاهش پل حرارتی تا حد قابل قبولی منطقی تر است. یکی از راه های انجام این کار شامل استفاده از شکست حرارتی در طراحی درب است. و این دقیقاً همان کاری است که ما انجام می دهیم.

 

شکستن پل

 

وقفه حرارتی کاملاً برعکس یک پل سرد است. نحوه کار آن نسبتاً ساده است. در مورد درهای مقطعی سربار عایق بندی شده ، ما با قرار دادن عنصر رسانایی گرمایی پایین ، قاب آلومینیوم را به دو قطعه داخلی و خارجی جدا می کنیم.

ایجاد یک مانع حرارتی در برابر اتلاف گرما از این طریق از جریان انرژی بین این دو جلوگیری می کند ، در نتیجه انتقال دما کاهش می یابد. یک محلول خراب از پل سرد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش هزینه ها و همچنین به طور چشمگیری میعانات داخلی را به حداقل می رساند - برای مشاغل وابسته به دید محصول مانند نمایشگاه های اتومبیل یا کارگاه ها بسیار ضروری است.

 

راه حل های ورودی قاب بندی عایق بندی شده

 

ما اخیراً دو درب سربار اضافی جدید به خانواده ASSA ABLOY اضافه کرده ایم. هر دوی آنها از کیفیت مطلوبی که از ما انتظار دارید را ارائه می دهند ، اما اکنون با افزایش عایق بندی.

 

این محلول خراب پل سرد نه تنها باعث کاهش اتلاف حرارت و هزینه های ناخواسته به دلیل عایق بندی ضعیف می شود ، بلکه به مشاغل ضدآیند نیز کمک می کند زیرا در جهت آینده ای پایدارتر و با انرژی کم کار می کنند.