مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک تجاری

طراحی سایت

درب اتوماتیک تجاری

درب اتوماتیک راه حل ایده آل برای دسترسی به داخل و اطراف ساختمان هستند.

در سند تصویب شده M گفته شده است: "سیستم باز و بسته شدن درب مجهز به سیستم دستی که بصورت خودکار کنترل می شود و توسط حسگرها کنترل می شود ، رضایت بخش ترین راه حل برای اکثر افراد است.

درب اتوماتیک وسیله ای برای باز و بسته شدن درها بدون نیاز به تلاش جسمی فراهم می کنند. برای بسیاری از افرادی که توانایی جسمی ندارند یا کیف آنها حاوی کتاب های درسی یا وسایل ورزشی است ، درهای دستی سنگین می توانند مانعی برای دسترسی باشند. درب اتوماتیک آن مانع را برطرف می کنند.

درهای کشویی با عملکرد مجهز به یک راه حل دسترسی عالی و ایده آل در مناطق با ترافیک زیاد. در صورت محدود کردن ورود فقط به افراد مجاز ، می توان از آنها به صورت درهای منفرد یا دو جداره استفاده کرد و به سیستم کنترل دسترسی متصل شدند.

درب های تاب دار اتوماتیک برای هر دو درب جدید ایده آل هستند و یا حتی می توانند به صورت یکپارچه در درهای موجود نصب شوند و برای استفاده داخلی و خارجی مناسب هستند.

اپراتورهای درب به عنوان انواع کم انرژی در مناطق کم تردد یا در مواردی که عملکرد عادی درب با فشار دستی / کشیدن دستی انجام می شود ، در دسترس هستند. اپراتورهای کم انرژی امکان کار خودکار درب توسط کسانی را که نیاز به کمک دارند ، می دهند. این کار را می توان با استفاده از پد فشار انجام داد و یا در صورت لزوم توسط افرادی که به باز کردن درب کمک نیاز دارند ، می توان از طریق کنترل از راه دور آنها را تهیه کرد.

درب اتوماتیک در حال تبدیل شدن به محبوبیت بیشتری به عنوان راه حل های ورودی به ساختمان های تجاری هستند. آنها نه تنها هر صفحه ورودی را افزایش می دهند ، بلکه در ورود آسان معلولان نیز مفید هستند. درب شما هر چه باشد ، کشویی ، تاب دار ، تاشو یا انباشته باشد ، یک راه حل اتوماسیون برای برنامه های جدید و مقاوم سازی در دسترس است.

یک راه حل اتوماتیک برای هر نوع درب ورودی.

اپراتورها و دنده های خودکار برای در دسترس هستند

     چرخش درها

     درهای کشویی

     تاشو های تاشو

     جمع کردن درها

و مناسب برای هر درب آلومینیومی ، فلزی یا چوبی.

اگر شما یک تولید کننده یا نصب کننده درب آلومینیوم هستید یا شرکتی هستید که در ویترین مغازه ها ، بازسازی یا نگهداری درب های فلزی و قاب بندی درگیر هستید ، لوازم آلومینیوم درب می تواند کمک و طیف گسترده ای از محصولات را برای عملکرد خودکار درب ارائه دهد.