مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

بهترین درب های اتوماتیک برای دسترسی مسکونی

طراحی سایت

بهترین درب اتوماتیک برای دسترسی مسکونی

مناطق مسکونی ممکن است انواع مختلفی از دسترسی داشته باشند. خواه ورودی یک مجموعه از منازل توزیع شده در کلبه های چوبی یا آپارتمان ها باشد ، یا ورودی یک ملک واحد. در هر دو مورد ، اگر ساختمان مسکونی بیش از 20 سال سن داشته باشد ، به احتمال زیاد دارای یک درب دستی برای دسترسی یا حداکثر درب باز شده از راه دور از طریق دستگاه مخابره داخل ساختمان ، تلفن ورودی با صفحه کلید یا سیستم ورودی فیلم است.

 

امروزه بسیاری از معماران با دسترسی دستی به طراحی مسکن ادامه می دهند. معمولاً فقط درهای گاراژ اتوماتیک هستند. اگرچه اتوماسیون قبلاً در بسیاری از خانه ها اجرا شده است ، درب اتوماتیک به عنوان یک محصول اساسی که باید بخشی از هر جامعه محله ای باشد ، محسوب نمی شوند.

چگونه درهای دستی را خودکار کنیم؟

 

اگر ما در خانه ای زندگی می کنیم که دارای درب چرخشی سنگین ورودی است ، می توانیم اتوماتیک آن را انتخاب کنیم. با انجام این کار ، ما به بهره وری انرژی بیشتری برای ساختمان خواهیم رسید. با دستیابی به امنیت بیشتر در برابر نفوذ یا سارقین ، هرگز به راحتی باز نمی ماند. و هنگامی که ما با کیسه های خرید پر می شویم یا دستان خود را پر می کنیم کمک بزرگی خواهد بود ، زیرا مجبور به فشار دادن آن نیستیم.

 

برای نصب درب اتوماتیک در ورودی ، ابتدا باید با یک متخصص تماس بگیریم که می تواند ما را ارزیابی کند و بهترین راه حل ها و محصولات موجود در بازار را نشان دهد. بعداً ، طراحی درب ، با اندازه گیری ها و بررسی امکانات مکانی برای دسترسی به خانه ، انجام می شود. مراحل لانه سازی ساخت و نصب محصول همراه با امکان گنجاندن لوازم جانبی مختلفی است که ارزش افزوده بیشتری برای سیستم اتوماتیک فراهم می کند.

 

سیستم بازشوی خودکار دسترسی مسکونی که باید نصب شود ممکن است درب کشویی یا کشویی باشد. داشتن ضمانت نامه های سازندگان و نصب کنندگان مهم است ، بنابراین در صورت نیاز به تعمیرات با تکنسین خدمات تماس بگیرید.