مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی

طراحی سایت

درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی

امروزه شاهد پیشرفت روزافزون در صنعت درب ها هستیم از طراحی دربها گرفته تا سیستم محتوای داخلی درب ها . یکی از این درب های مدرن و پیشرفته امروزی درب های اتوماتیک سکشنال نام دارد . این درب ها دارای ویژگی های مفید متعددی هستند که در ادامه برسی خواهیم کرد . درب های سکشنال فضای اندکی را اشغال میکنند , برعکس درب های قدیمی که حجیم بودند و فضای بیشتری را تصرف میکردند . درب های سکشنال اغلب در ساختمان ها و خانه های مسکونی کاربرد دارد و به علت نو پا بودن این درب ها بیشتر ساختمان های جدید مدرن و پیشرفته از این درب ها استفاده میکنند . یکی از معیار های مهم در انتخاب درب مورد نیاز, استاندارد بودن و ایمن بودن درب است . درب های سکشنال یک درب کاملا ایمن و دارای استاندارد معتبر اوروپا میباشد تا اعتماد هر مصرف کننده ای را جلب کند . در سراسر جهان از این درب ها استقبال زیادی شده و جایگزینی مناسب برای درب های قدیمی و منسوخ شده است . این درب ها در کشور عزیزمان ایران هم عرضه شده و مورد استقبال قرار گرفته .

درب های سکشنال چگونه کار میکنند

اکنون کارکرد فنی درب های سکشنال را برسی خواهیم کرد. درب های اتوماتیک سکشنال دارای فنر های بالانی و ریل های بخصوصی میباشد که بتواند در زیر سقف جمع شود . با جمع شدن درب به زیر سقف دیگر فضای بسیار اندکی اشغال میشود که یکی از ویژگی های مثبت این درب به شمار میرود . در این درب های از موتور های کشنده و قدرتمندی استفاده شده و به گونه ای طراحی شده که در مکان هایی که ازدحام رفت و امد زیاد است به راحتی و به سرعت عمل کند . درب های سکشنال از فنر های بالانس قدرتمندی استفاده میکند تا وزن درب را متعادل کند اینگونه از وارد شدن فشار به سیستم درب جلوگیری خواهد شد . همچنین سرعت مکانیزم باز و بسته شدن این درب نسبت به درب های قبلی بسیار بالاتر رفته به علاوه این روند بدون تولید صدا و آلودگی صوتی انجام میشود که قابل تحسین است. دیگر ویژگی متمایز این درب ها نسبت به درب های قدیمی کم خرج بودن آنهاست . این درب ها از ریل های نگهدارنده و چرخ های ضد سایش استفاده میکند دقیقا همان چیزی که در برحی درب پارکینگ ها میبینید که هزینه نگهداری را بسیار پایین میاورد و احتیاج به سرویس های گوناگون ندارد . در ساخت سیستم موتور های درب های درب های سکشنال تنوع های بسیاری به کار رفته که هر یک بسته به شرایط خاص خود استفاده میشود . ما با کارکرد این درب ها اشنا شدیم اما برای اکثر مصرف کننده ها به غیر از کارکرد درب زیبایی و طراحی درب هم بسیار اهمیت دارد زیرا درب ها تائثیر بسزایی در نمایه ساختمان دارد . درب های سکشنال به مدل و رنگ بندی های مختلفی طراحی و داخل بازار عرضه شده تا بتوان برای هر شکل ساختمانی از
این درب استفاده کرد تا نمایه ظاهری ساختمان جلوه ای بسیار زیبا تری داشته باشد . درب های سکشنال از پنل های 45 میلی متری استفاده میکند که از جنس فولاد گالوانیره هستند ودر بخش داخلی درب در بالا و پایین به یکدیگر به خوبی متصل شده اند . خبر خوب این است که این درب ها فقط برای ساختمان و پارکینگ ها ساخته نشده بلکه نوع های مختلف دیگری از این درب تولید شده که هر یک مناسب شرایط خودش میباشد.

انواع درب های سکشنال کدامند

درب های اتوماتیک سکشنال صنعتی
درب های اتوماتیک سکشنال مسکونی

حال به این دو نوع درب بیشتر اشنا خواهیم شد

از درب های سکشنال صنعتی با دارا بودن ابعاد بزرگ و سرعت عملکرد بسیار مناسب در سوله ها و کارخانه جات کاربرد دارد . درب های سکشنال صنعتی خود شاخه های متعددی دارد که شامل درب های گیوتی , نود درجه و درب های صنعتی زاویه دار میباشد . درب های صنعتی نیز دارای تنوع رنگی بالا در پنل های خود میباشد که هرکس نسبت به سلیقه خود ان را تهیه میکند . همچنین این درب ها بعلت وسعت زیاد از موتور های بزرگ و قدرتمندی بحره میبرند که به صورت گیربکسی بر درب تعبیر شده است درب های سکشنال مسکونی نیز همانند درب های صنعتی دارای زیر شاخه است که شامل درب های زاویه دار و نود درجه
میباشند که هر یک در شرایط مخصوص به خود کاربرد دارند به عنوان مثال از درب های زاویه دار در پارکینگ های دارای رمپ استفاده میشود .