مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

طرز کار درب اتوماتیک کشویی

طراحی سایت

 

طرز کار درب اتوماتیک کشویی

    درب های دارای انواع و اشکال مختلفی هستند که هریک از انها بسته به نیاز و شرایط مکانی , مورد بهره برداری قرار میگیرد . درب های کشویی یا ریلی یک از این درب ها میباشد که قصد داریم در ادامه مقاله ان را به طور کامل مورد برسی قرار دهیم .

 

برسی درب های کشویی اتوماتیک نسبت به کشویی

   درب های ریلی  از درب های با سابغه میباشند که در گذشته به صورتی دستی موجود و مورد استفاده قرار میگرفت . اما با پیشرفت فناوری و اتوماتیک شدن انواع درب ها از جمله درب های , درب های کشویی نیز عقب نماندن و از فناوری اتوماتیک بهره گرفتند . البته همچنان از درب های کشویی دستی استفاده میشود و به طور کامل منسوخ نشده است . درب های کشویی جدید , مجهز به فناوری اتوماتیک و سیستم های پیشرفته میباشند , که این موضوع , درب را پیش از گذشته کارآمد و ایمن تر ساخته . در درب های اتوماتیک ,مکانیزم باز و بسته شدن درب , تنها با فشردن دکمه ریموت صورت میگیرد در صورتی که در درب های قدیمی , زحمت باز و بسته کردن درب , به عهده خود شخص است . درب های کشویی جدید در هنگام باز و بسته شدن هیچ الودگی صوتی از خود ایجاد نمیکنند , اما درب های دستی در زمان باز و بسته شدن صدای ناهنجار زیادی از خود تولید مینمایند . درب های کشویی اتوماتیک با مجهز شدن به سیستم های مختلف ایمن تر از گذشته شده و از امنیت بالایی برخوردار است , همچنین درب ,سرعت عملکرد مطلوبی دارد .
یکی دیگر از ویژگی های مثبت درب های اتوماتیک نسبت به درب های دستی جلوه زیبای اوست .درب های اتوماتیک از نظر ظاهری تفاوت زیادی کرده و در مقایسه با , درب های دستی ,جلوه ای بسیار زیبا تری دارند .

 

ویژگی درب های ریلی کشویی

        درب های کشویی ,اندازه ای بزرگ تر و وزن بیشتری نسبت به دیگر درب های دارد . درب ها ریلی جدید ,دارای جلوه ای زیبا و عملکردی دلچسب است , همچنین درب در صورت تردد بالا , بدون نقص و با سرعت مناسب عمل خواهد کرد. به علاوه درب های کشویی از ایمنی و امنیت بسیار بالایی سودمندند , تا خیال هر مصرف کننده ای را از این بابت راحت کند . درب به علت اندازه و وزن زیاد , از موتور های قدرتمند گیربکسی و چرخ دنده ها استفاده میکند , تا فرایند باز و بسته شدن , بدون مشکل و با سرعت مناسب بالا صورت گیرد . درب های ریلی در زمان فرایند باز و بسته شدن هیچ الودگی صوتی از خود تولید نمیکنند , همچنین درب , از سیستم و سنسور های پیشرفته امروزی بهره مند است , که در ادامه این سیستم هارا برسی خواهیم کرد.