مشاوره در ساخت وانتخاب مناسب ترین ،درب اتوماتیک.کارادرب/درب اتوماتیک

مطالب خواندنی و مفید در وبلاگ این شرکت

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا همان کشویی

طراحی سایت

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا همان کشویی

در مقاله پیش رو می خواهیم به معرفی نوع خاصی از درهای اتوماتیک تحت عنوان کشویی یا اسلاید بپردازیم.
در این مطلب به این سرفصل‌ها خواهیم پرداخت :

تعریف دربهای خودکار کشویی یا اتوماتیک

انواع درب های کشویی

در چه محل هایی از درب اتوماتیک کشویی استفاده می‌کنند

شرح برخی از مزایای درب های کشویی اتوماتیک و در نهایت

نحوه نصب نمودن درب اتوماتیک کشویی.

 

آیا میدانید درب اتوماتیک کشویی به چه درهایی اطلاق می­شود ؟

     انواع خاصی از درب های خودکار می‌باشند و با توجه به واژه ی کشویی که به آ ن ها اطلاق می شود،مشخص است به حالت کشویی قابل بازشدن و یا بسته شدن هستند. این نوع از درب در عین طراحی ابتدایی ای که دارد، موارد مصرف زیادی هم دارد . به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند دولنگه و چهارلنگه که هر یک دارای کاربرد مخصوص به خود است.

آیا تا به حال به این سوال فکر کرده اید که کاربردها و مراکز هدف استفاده از درب های اتوماتیک کشویی کجاها هستند؟

   برای پاسخ به این سوال در نگاهی کلی باید بیان کنیم که هر محیط کوچک و بزرگی می تواند مرکز هدف استفاده از این درب ها قرار بگیرد . به چند نمونه که در ادامه برایتان می آوریم توجه بفرمایید : برای نمونه از نوع دو لنگه درب های اسلایدینگ در محل هایی می توان استفاده نمود که فضای محل کوچکتر از حد معمول است این در حالی است که در مقابل از درب های چهار لنگه اتفاقاً در محل‌های استفاده می کنند که روزانه آمد و شد افراد به آن محل ها بیشتر از حد معمول است و به عبارتی در مکان های شلوغ تر قابل استفاده هستند. برای مثال نمی‌توان از درب دو لنگه در مکان هایی نظیر فروشگاه‌های کوچک استفاده نمود و به همین ترتیب از درب چهار لنگه مانند درب اتوماتیک آکاردئونی در محیط هایی چون اداره‌ها ، فروشگاه های زنجیره ای و از این قبیل موارد استفاده کرد.

کاربرد درب های اتوماتیک اسلایدینگ

 

      شاید تاکنون این سوال از ذهن شما گذر کرده باشد که در چه مواردی از درب اتوماتیک کشویی می توان استفاده کرد ؟ برای یافتن پاسخ آن در ادامه ما را همراهی نمایید :


     در واقع این درب ها به علت طراحی ساده و زیبای آن موارد مصرف بیشماری را دارند و بسته به نوعشان در محل های مختلفی به کار گرفته می‌شوند اگر بخواهیم مراکز هدف این درها را برشماریم به طور کلی می‌توانیم این درها را در محل هایی چون مراکز کوچک و بزرگ شامل انواع شرکت ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ ، هتل ها و حتی در برخی خانه های مدرن امروزی مشاهده نمایید. طبیعی است که به خاطر متنوع بودن مراکز استفاده از آن این نوع از درها، مورد پسند عموم افراد قرار می گیرند در این قسمت برآنیم که شما را با برخی ویژگی ها و فواید استفاده از درهای اتوماتیک که به اسلاید یا همان کشویی معروف هستند آشنا نمائیم تا پایان با ما همراه باشید : این نوع از درها دارای فواید بی شماری هستند که در این بخش به ذکر اصلی ترین آنها اشاره می کنیم: جالب است بدانید که یکی از این مزیت ها فراهم نمودن یک امنیت تضمین شده برای خریداران محترم است و وجود این ویژگی به دلیل آن است که به صورت برقی عمل می‌نمایند . در تکنولوژی قدیمی تر همان طور که می دانید از درهایی استفاده می شد که دارای یک قفل و یک کلید بودند.